Twój koszyk | Twoje konto | Pomoc | Kontakt | zgłoś błąd

informacje o zakupach strona główna | Sprzedaż bezpośrednia | Spotkanie z klientem

Spotkanie z klientem

inne w tej kategorii

Artur Wojciechowski

Wybierz wersję:
ebook (format PDF) [?]
23,90zł

145 str.,
ISBN: 978-83-7701-029-7

książka + PDF gratis [?]
34,90zł

145 str.,
ISBN: 978-83-7701-030-3

audiobook w MP3 [?]
26,90zł

180 min.,

lektor: Robert Grabka

Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:

Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?

Jest wiele bardziej i mniej istotnych elementów, które w całości składają się na proces sprzedaży bezpośredniej. Pracując jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmując się MLM lub prowadząc własną firmę, wykorzystujesz ten proces. Zapewne nie będziesz mieć problemów z wymienieniem tych elementów.

Jest jednak wśród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży – to rozmowa z klientem. Jeśli wszystkie inne elementy, które jesteś w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, niewiele na tym zyskasz, jeśli nie nauczysz się skutecznie przekonywać klienta do swoich racji. Jak tego dokonać, dowiesz się właśnie z publikacji Artura Wojciechowskiego „Spotkanie z klientem”.

Metoda „Kup pan cegłę” nie wystarczy, jeśli poważnie myślisz o sukcesie w sprzedaży

Od powodzenia rozmowy z Twoim klientem zależą Twoje
zyski, to właśniprzygotowaniee w tym momencie bowiem najczęściej dochodzi do zamknięcia sprzedaży, na którą złożyły się wszystkie poprzednie etapy. Warto zatem solidnie do takiego spotkania się przygotować.

Mając jakiekolwiek doświadczenie w sprzedaży, zapewne wiesz już, że w zdecydowanej większości wypadków nie wystarczy po prostu powiedzieć: „Kup, bo warto”. Twoim zadaniem jako sprzedawcy jest:

  •  Nawiązać nić porozumienia z klientem i sprawić by Cię polubił. Każdy z nas na co dzień kupuje. Czy kupiłbyś cokolwiek od obcej osoby, do której nie masz zaufania lub w jakiś sposób odpychającej? Zanim zatem przejdziesz do sprzedaży produktu bądź usługi, najpierw musisz „sprzedać” siebie i sprawić, by klient chciał z Tobą rozmawiać.
  • Stworzyć atmosferę sprzyjającą sprzedaży. Czym innym jest spotkanie ze znajomymi, a czym innym spotkanie z klientem – zapewne masz tego świadomość. Obydwa powinny być przyjemne, jednak ich cele są różne. Naucz się zatem tworzyć miłą atmosferę, która jednocześnie będzie sprzyjać interesom i osiągnięciu Twojego celu.
  • Zbadać potrzeby klienta. By mieć szansę na dokonanie sprzedaży, najpierw musisz dowiedzieć się, czego Twój klient naprawdę potrzebuje i mu to uświadomić. Pamiętaj, że nie zawsze klient jest świadomy faktycznych potrzeb i nie zawsze te, o których sam mówi, są potrzebami rzeczywistymi.
  • Rozpoznać sygnał, w którym Twój klient jest gotowy do zakupu. To kluczowy moment każdej rozmowy. Jeśli przejdziesz do sprzedaży za wcześnie – zniechęcisz swojego klienta. Jeśli z kolei będziesz za bardzo zwlekać, Twój klient może się rozmyślić, zanim przejdziesz do konkretów. 

„Spotkanie z Klientem” to poradnik skupiony na tym, jak
skutecznie przeprowadzić rozmowę handlową.Uścisk Znajdziesz w nim szczegółową wiedzę na temat każdego kolejnego kroku – od przygotowania do spotkania, po zamknięcie sprzedaży. Opisane w nim zostały także metody postępowania dla różnych wariantów, w zależności od rozwoju sytuacji na spotkaniu.

Największym atutem tej wiedzy jednak, jest to, że każdy opisany sposób i metoda zostały sprawdzone w praktyce przez Autora, w Polskich realiach. Artur Wojciechowski wykuwał tę wiedzę krok po kroku przez ponad 15 lat swojej kariery sprzedawcy, doradcy finansowego i trenera sprzedaży. Zatem masz całkowitą pewność, że wiedza, którą tu znajdziesz, jest gotowa do wcielenia w życie niemal od zaraz.

 

Dla kogo jest ta publikacja?

Każdy z nas jest w pewnym stopniu sprzedawcą. Na co dzień sprzedajemy własne idee, przekonując do swoich racji współpracowników, znajomych czy rodzinę. Jednak są pewne grupy, które na tej publikacji skorzystają zdecydowanie najbardziej:

  • Początkujący i przyszli sprzedawcy. Jeśli należysz do tej grupy, potraktuj tę publikację jak przewodnik, który niemal „za rękę” przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki rozmowy z klientem – od przygotowań do sukcesu w finale. Dzięki temu będziesz w stanie przećwiczyć każdy z elementów, zanim udasz się na ważne spotkanie.
  • Doświadczeni sprzedawcy. Będąc sprzedawcą z doświadczeniem, posiadającym własne wypracowane metody, potraktuj tę publikację jako przydatne kompendium wiedzy, dzięki któremu będziesz mógł przeanalizować własną ścieżkę spotkania i usprawnić ją. Zapewne wiesz doskonale, że rozwijanie i poprawianie umiejętności jest w sprzedaży ważne. Bez względu na to, na jakim etapie kariery jesteś.
  • Właściciele firm. Prowadząc własną firmę, zapewne niejednokrotnie spotykasz się i rozmawiasz z aktualnymi i potencjalnymi klientami – to element Twojej pracy. Naucz się zatem wykorzystywać możliwości spotkań, zdobywając nowych klientów, a tym samym zwiększać zyski swojej firmy.

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
Kliknij, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiony ebook nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy


Czego jeszcze dowiesz się z tej publikacji?

  • Rozpoznasz swój styl sprzedaży i dowiesz się, jak sprzedaż partnerska pozwoli Ci poprawić Twoje efekty.
  • Nauczysz się odpowiednio przygotowywać do spotkania i wyznaczać cel rozmowy.
  • Dowiesz się, jakie są grupy potrzeb klientów i która z nich poprzedza wszystkie inne.
  • Zdobędziesz umiejętność zadawania pytań badających faktyczne potrzeby klienta.
  • Poznasz typy klientów oraz metody postępowania z każdym z nich.
  • Dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniane są w trakcie rozmów handlowych oraz co zrobić, by ich uniknąć.
  • Nauczysz się odpowiedniego prezentowania swojego produktu, tak aby klient chciał o nim słuchać.
  • Dowiesz się, jak zamykać sprzedaż, a także poznasz mity z tym etapem związane.
  • Poznasz sposoby na uzyskiwanie od klienta zgody na sprzedaż oraz zobowiązania do długoterminowej współpracy.

„Spotkanie z klientem”, to swoisty niezbędnik dla każdego, kto odbywa rozmowy handlowe. Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji w krótkim czasie nabędziesz i usprawnisz swoje umiejętności związane z ostatnim krokiem w procesie sprzedaży. Poprawiając skuteczność swoich spotkań, wprost zwiększasz swoje comiesięczne zarobki. Wszystko, co musisz zrobić, by tego dokonać, to zainwestować w tę publikację i wcielić tę wiedzę w życie.

Formularz zamówienia

  • Tak! Zamawiam publikację "Spotkanie z klientem", dzięki której nauczę się, jak skutecznie rozmawiać z klientem tak, aby zamknąć sprzedaż z powodzeniem.
  • Wiem, że otrzymam 145 stron zawierających informację na temat klientów,  identyfikowania ich potrzeb oraz odpowiedniego postępowania z nimi.
  • Rozumiem, że dowiem się, jakie błędy najczęściej popełniane są w trakcie rozmów handlowych i jak ich unikać, a także nauczę się odpowiedniego prezentowania swojego produktu, tak aby klient chciał o nim słuchać.

Gwarantujemy zysk
z inwestycji w wiedzę.

Za ten zakup otrzymasz:
340
Złotych Punktów (co to jest?)

Wybierz wersję:
ebook (format PDF) [?]
23,90 zł

145 str.,
ISBN: 978-83-7701-029-7

książka + PDF gratis [?]
34,90 zł

145 str.,
ISBN: 978-83-7701-030-3

audiobook w MP3 [?]
26,90 zł

180 min.,

darmowa wysylka







Program partnerski
Paczkomaty